ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

Likovna kolonija na brdu Kontejner


Totalitarna principijelnost modernog društva, osobito judaistički kulturni ateizam i besprincipijelni materijalizam genocidna je montaža reklamnog panoa autentične svakodnevice, činjenica prilagodljiva samo sintetički proklamiranim tzv. umjetnicima. Zlo takve vrste ima mogućnost i odriješene ruke da fascinantnim estetskim mjerilima detronizira mesijanstvo i kraljevstvo odabranih izdajnika. Moć koju oni posjeduju i način na koji s njom gospodare je jedini kriterij kojim žele prikazati svoju istinitost, potiskujući pri tome vladavinu prava, morala, nutarnje ljepote, vrijednost i konvencionalnost institucije u kojoj počiva zdravi duh. Diferencijacijom, njihovim moralnim i univerzalnim zakonima te predstavljanjem prinudne životne slobode nameću svoju kulturnu supstancu u kojoj možemo samo vidjeti močvarno blato.

U razdoblju današnjeg,  trenutnog i tzv. modnog gledanja akademskog načina izražavanja, patetični subjekt tj, ljubitelj pašteta traži pogledom neko djelo za koje mu ne treba riječnik s prijevodom svih geometrija, figura, linija i obojenih artikulacija, a posebice nema vremena da pogleda u tamni kut galerije gdje je skriven netko…slikar, netko tko je posijao sjeme trenutka i osjećaja apstrahirajući ih u njihovom trenutnom, tragičnom i psihičkom obliku. Zbog toga je turbulentnost i razvitak emocija jadno podupirana kod mnogih skladatelja svakodnevice koji ogoljuju samo pseudo-djela smatrajući ih plodonosnim u stvaranju življenja. Zanemarivanje i pretvaranje u kamen njihovih misli i ograničenosti vodi ka još snažnijem prkosu i novim vizionarskim poduhvatima, sigurnom hodu kroz pustinju i eliminaciji interpretacije stvarnog i oponašateljskog. 
   
U sakrivanju tajne svog individuuma od ambivalentnog komuniciranja slikar je kadar paradoksalnim i apstraktnim postupcima stvoriti kaotičnu oblikovnu situaciju. Tehnikom i stilom samosvijesti simbolizira, oblikuje i kombinira korijene svojeg impulzivnog karaktera znajući da nitko neće moći definirati njegovu javno neizrecivu tajnovitost. 
   
Razumijevanje takvih atributa dostojni su samo onima koji su bliski samo slikarevom porijeklu, njegovoj svijesti i djelu.